عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 87
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 71
:: بازدید هفته : 215
:: بازدید ماه : 447
:: بازدید سال : 1522
:: بازدید کلی : 5244

RSS

Powered By
loxblog.Com

naroon

چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 10:6 | بازدید : 349 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

دعا بخت گشایی دختران | دعا پولدار شدن | دعا جلوگیری از طلاق | دعا عشق و محبت

دعای زیر از دعا های قوی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه میان زن و شوهر و جلوگیری از طلاق و جدایی زن و شوهر می باشد . دعای سریع محبت همچنین برای رهایی و خلاصی از گرفتاری و سختی بسیار موثر می باشد …

دعا عشق و محبت 

همچنین برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای دعا محبت جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است.

دعا برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : در واقع این دعا سبب می شود که تمامی دغدغه های عاطفی شما به لطف خدا حل شده و مشکلات نیز رفع گردد.

اگر می خواهید به عشق بی نهایت و بی پایان از سوی همسر خود برسید و حس می کنید که احساسات او به شما کم شده است دعا برای عشق بی پایان مرد و جلب محبت همسر را بخوانید.

برای افزایش مهر و محبت معشوق ، ذکر شریف ذیل را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخواند و تکه ای از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند. مطلوبش مطیع او خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

دعا بخت گشایی دختران

یکی دیگر از دعاها و اعمالی دعای فوق العاده برای برآورده شدن حاجات که دعا بخت گشایی برای باز شدن بخت دختر تاثیر دارد این است که دختران مجرد ابتدا دو رکعت نماز خوانده و بعد از سلام، ۱۰۰ مرتبه ذکر یا لَطیفُ گفته شود.

بسم الله الرحمن الرحيم ” وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالا وعلى كل ضامر يأتون من كل فج عميق ليشهدوا منافع لهم “.

هفتاد مرتبه سوره دعای سریع و مجرب بخت گشایی اخلاص قرائت کند. هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند. ایه قرآنی برای بخت گشایی هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

ایا از سوی معصومین دعا برای گشایش بخت توصیه شده است؟ خواندن، نوشتن و نگهداری دعا برای ازدواج و برای گشایش بخت از جمله توصیه هایی است که در سخنان معصومین آمده است و راویات و سوره دعای باز شدن بخت دختر سن بالا بخت گشایی اشاره به این موضوع دارند و البته که برای امر ازدواج صرفا یک دعا کارساز نخواهد بود

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

دعا جلوگیری از طلاق

عدد تکرار این آیه شریفه ۱۳۹۴ میباشد. دعای مذکور در ذیل از قویترین و مجربترین حرزها جهت جلوگیری و درمان و باطل کردن طلسم است. دعای مهر و محبت فردی که این دعا را به همراه داشته باشد دعا جلوگیری از طلاق یا حتی در منزل نگهداری کند، به اذن و اراده باریتعالی از سوره ای برای طلاق گرفتن شدن کارها مصون خواهد ماند.

گویند اگرکسی جهت آشتی کردن این آیه را ۳ بار بخواند وبر روی آن کس دمد البته آشتی کند وعذر خواهد (مجرب است)

دعا محبت سریع الاجابه از راه دور کمک میکند تا قلب همسر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید. این دعا را را نوشته در زیر فرش  بگذارید.

اگر این مهر و محبت ایجاد فعل حرام کند یا نیت عامل انجام فعل حرامی باشد دستور بی نتیجه خواهد بود

بعد از اتمام سلام نماز لیوان گلاب را در مقابل دهان گرفته و ۷ مرتبه چهار قل دعا برای پولدار شدن در یک هفته تا علی العظیم ، ۳ آیه آخر سوره حشر را می خوانید

دعا محبت و عشق | آیه قرآنی ایجاد عشق و محبت فوری : سپس ۲ رکعت نماز (مانند نماز صبح ) برای موکل و ملائک خود و موکلین و خدام و ملائک آیات بخوانید دعای محبت سریع الاجابه از راه دورحتی زمانی کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود.

دعا پولدار شدن

(درمان با قرآن، ص ۱۰۲) از امام باقر علیه السلام نیز روایت شده است:هر کس در نمازهای واجب و یا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نماید دعا پولدار شدن خداوند در روزی او، وسعت ایجاد کرده دعای ثروت عظیم در روز قیامت کتاب اعمال او را به دست راستش داده و از او به آسانی حسابرسی می‌کند(ثواب الاعمال، ص۱۱۵)برای دولت و گشایش کارها باید این آیه را ۳۵۰ مرتبه بخواند که از مجربات است.

در یکی از کتاب های آیت الله بهجت آیه قرآنی برای پولدار شدن فوری آمده دعا عشق است که اگر کسی می خواهد رزقش زیاد شود، ذکر زیر را بسیار بگوید و در پایانش صلوات بفرستد.

روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می‌شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن دعا پولدار شدن نمی‌رسد و اگر در همان روز یا بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در روز قیامت در دعای حاجات مهم و بزرگ شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است.

هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب سوره مبارکه طه را برای افزایش رزق بخوانید دعا محبت تا خدا وند از جایی که گمان نداشته باشید دعا پولدار شدن برای شما روزی برساند ،اگر در هنگام طلوع آفتاب این سوره را بخوانید روزی تازه به شما می رسد دعای دفع بی خوابی و گریه کودک اگر این سوره مبارکه را بنویسید وهمراه خود داشته باشید در پی هر حاجتی بروید موفق می شوید ، واگر می خواهید برای اصلاح بین دونفر بروید قبل از رفتن این سوره را بخوانید .

"أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک" ختم معتبر دیگر به این شکل است: آیه ی 2 الی 3 سوره اطلاق را بخوانید. آن هم به این صورت: شروع ختم، دوشنبه، 5شنبه و یا جمعه باشد.( بهتر است جمعه باشد ) این ختم تا 40 روز ادامه داشته باشد و در هر روز 159 بار خوانده شود. بعد از نماز صبح بهترین وقت است.

برای افزایش روزی این ذکر را لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگویید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فالگیر قهوه
دو شنبه 25 مرداد 1400 ساعت 8:27 | بازدید : 374 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

در زمان چین باستان هنری به نام تفسیر تفاله چای رواج داشت که در آن اساتید و افراد اهل فن پس از تمام شدن چایی که در فنجان های زنگوله شکل نوشیده شده بود

وسایل مورد نیاز برای فال قهوه

۵-شکر یا قند

شکر یا قند برای از بین بردن تلخی قهوه مورد استفاده قرار می گیرند.

طریقه درست کردن قهوه
به اندازه هر نفر یک قاشق پر مربا خوری قهوه در قهوه جوش ریخته و به اندازه هر یک قاشق قهوه یک فنجان قهوه، آب و برای از بین بردن تلخی آن به اندازه هر تعداد قاشق قهوه نصف آن شکر اضافه کنید.

فالگیر قهوه مخلوط ایجاد شده را به خوبی هم زده و سپس روی حرارت بگذارید. این نکته را مورد توجه داشته باشید که حرارت کاملا ملایم باشد و باید قهوه را چند باری هم بزنید تا کف بالای آن جمع شود که به کف ایجاد شده خامه قهوه گفته می شود فال قهوه با اسم شخص در این لحظه قهوه جوش را از روی آتش بردارید و طوری در فنجان ها بریزید که به طور یکسان در تمام فنجان ها خامه قهوه هم ریخته شود.

۲-قهوه جوش

قهوه جوش باید دارای شکلی ساده و جادار و دهانه ای تنگ و جنسی فلزی باشد. هرچی قهوه جوش قدیمی تر و کهنه تر باشد بهتر فالگیر قهوه است.

۳- فنجان و نعلبکی

فنجانهای خیلی کوچک برای گرفتن فال قهوه مناسب نسیتند. برای انجام فال قهوه از فنجان هایی که ابعادی متوسط و شکلی ساده و لبه ای بلند دارند استفاده می شود.

۴-آتش

نوع آتش از اهمیت زیادی برخوردار نمی باشد اما ترجیحا اگر آتش طبیعی با سوختن ذغال و هیزم باشد بهتر است.

۲ ) ته فنجان معرف گذشته , میانه فنجان معرف حال و لبه فنجان نمایانگر اینده است.

آیا فال آنلاین قهوه صحت دارد ؟

نباید از یاد ببریم که اسلام دین تعقل و اندیشه است. ما معتقدیم که سرنوشت انسان نه در کارت های رنگارنگ تاروت و نه در صفحه های برنجی با تصاویر عجیب و غریب و نه در بین تفاله قهوه رقم نمی خورد.

با نگاه کردن اشکال بالا و پایین خط،معنای آنها را از لیست پایین دریابید. اشکالی که در نعلبکی قهوه آشکار می شود همیشه عینآ مانند اشکال جدول نیست.کسی که فال آنلاین قهوه می گیرد باید اشکال نعلبکی را به اشکال جدول تشبیه کند.

معنی نماد ها در فال قهوه

مطالعه کتاب هایی که در آن به معنای نمادها و نشانه ها می پردازد، می تواند در یافتن و تعبیر این نشانه ها موثر باشد. در ادامه معنای تعدادی از نمادها و نشانه ها ذکر شده است.

فال آنلاین قهوه اشکال بالای خطی که ذهنی کشیدیم مؤثرتر،اشکال پایین خط هم کم تأثیرترند. به همین شکل،اشکال راست و چپ هم به گونه های متفاوت تعبیر می شود. تعبیر یک شکل متفاوت تر از بقیه اشکال است.

فال قهوه

فال بینی با قهوه به خصوص در میان اهالی یونان، ایران، ارمنستان، روسیه و یوگوسلاوی رواج دارد. فال‌گیری با قهوه در کشورها و مناطق جهان راه و رسم‌های گوناگونی دارد، ولی عموماً به فال این ترتیب است که بخشبیشتر مایع قهوه را می‌نوشند و مخلوط غلیظی از قهوه و آب در ته فنجان می‌ماند. فنجان را روی نعلبکی برمی‌گردانند.

این شیوه بعد ها در نزد اعراب و با استفاده از تفاله ‌ی قهوه مرسوم شد. نخستین کسانی که قهوه را کشف نمودند اعراب بودند. فال قهوه با اسم شخص آنها ابتدا قهوه را بدون بو و به صورت خام دم می‌ کردند که در رقیقی همانند چای سبز تولید می شد که امروزه آن را با اسم قهوه ی سبز می شناسند. فالگیر قهوه سالها بعد، آنها شیوه‌ی تهیه قهوه‌ی خود را تغییر دادند به این صورت که ابتدا قهوه را برشته، آسیاب و سپس دم می کردند.

پس از مدتی آن را برمی‌دارند و فال گیر به شکل‌هایی که در ته فنجان درست شده نگاه می‌کند و با اشاره به شکل‌ها که آن‌ها را به انسان و حیوان و درخت و چیزهای دیگر تشبیه می‌کند. نکاتی را در مورد زندگی و گذشته و حال و آیندهٔ کسی که قهوه را خورده بیان می‌کند.

فال قهوه چیست ؟

فال قهوه آنلاین تفاله های باقی مانده در ته فنجان را مورد بررسی قرار می دادند و به فالگیر قهوه دلیل نزدیکی اشکال تشکیل شده به حروف و کلمات چینی آنها را تفسیر می کردند. فال قهوه با اسم شخص این افراد بر این باور بودند که می‌توان با خواندن اشکال ته فنجان، آینده را پیش بینی کرد.

نحوه نیت کردن و گرفتن فال قهوه

پس از نوشیدن قهوه نعلبکی را بر روی فنجان گذاشته، نیت کنید و سپس به آرامی فنجان و نعلبکی را باهم برگردانید. پس از گذشت چند دقیقه باقی مانده قهوه در فنجان خشک شده و فال شما ظاهر می شود. فنجان را روی دست راست خود بگیرید، با قطر فرضی آن را به ۴ بخش تقسیم کنید، حال هر تکه شامل علائم نمادینی می باشد که می توانید آنها را با سمبل های مصور سایت نیک صالحی تعبیر کنید.

تقسیمات زمان در فال قهوه
از نظر تقسیمات زمانی دو روش کلی وجود دارد که با کسب تجربه کافی می توانید روش مناسب برای خود را تشخیص دهید. این دو روش شامل موارد زیر می باشد.

۱) لبه فنجان معرف زمان حال، قسمت میانی معرف اینده نزدیک ( کمتر از ۶ ماه ) و ته فنجان معرف اینده دور می باشد.

۱- قهوه

قهوه لازم برای فال بینی قهوه ای مخصوص می باشد که می بایست مقداری ناخالصی یا دُرد را به اندازه لازم دارا باشد. قهوه ای که برای گرفتن فال قهوه مورد استفاده قرار می گیرد قهوه ترک می باشد.

در حقیقت از زمان اعراب به تفسیر نشانه های باقیمانده از قهوه در ته فنجان، فال قهوه گویند.

فال قهوه این خود ما هستیم که سرنوشت خود را آن گونه که خواهد بود با اعمال و رفتارها و تصمیمات مختارانه مان رقم می زنیم. البته اراده خداوند و قضای او هم در بالاتر از هر اراده و عزمی بر همین امر تعلق گرفته است.پس چه بهتر که زندگیمان را از مدار عقلانیت و شریعت خارج نسازیم و به سمت بیراهه های خطر نکشانیم.

شما همچنین می توانید علاوه بر فال قهوه با مراجعه به فال کارت که یک فال جدید ارائه شده از سایت نیک صالحی می باشد هم آشنا شوید و فال خود را با این روش هم امتحان کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بنگ و حشیش
دو شنبه 11 مرداد 1400 ساعت 15:59 | بازدید : 472 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

چه زمانی می توان متادون استفاده کرد؟

برای افراد مبتلا به سرطان بدخیم هستند یا بیماری قلبی یا دیابت خیلی شدید دارند و توان بدنی ضعیفی دارند و امکان سم زدایی ندارند (یعنی نمی‌توانند تریاک و یا هروئین را ترک کنند)، داروی متادون را جایگزین ماده مصرفی بیمار می‌کنند. البته این کار تنها با تجویز پزشک متخصص و تحت شرایط خاص انجام می گیرد.

فقط وقتی از این قرص به منظور ترک اعتیاد استفاده می شود که فرد بیمار از نظر قیمت ترامادول ارزان سنی و قدرت جسمانی قادر به ترک مثلاً تریاک یا هروئین نباشد.


نحوه مصرف قرص کلونازپام

– مصرف الکل همراه با کلونازپام عوارض خطرناکی در پی دارد خرید آلپرازولام لذا در صورت مصرف اخیر الکل یا فرآورده های الکلی حتما به پزشک خود اطلاع دهید.


متادون چیست ؟

این قرص داروی مخدر صنعتی است که غالباً به عنوان داروی نگهدارنده برای مهار اعتیاد به هروئین و دیگر مواد مخدر افیونی به کار می‌رود.

از این رو قصد داریم تا در این مقاله به بررسی نشانه های خرید ویاگرا 100 اعتیاد به این قرص و شناخت افراد مبتلا به سوء مصرف قرص متادون بپردازیم تا بتوانیم هر چه زودتر به درمان و نجات زندگی آنها کمک کنیم.

مصرف این قرص بدون تجویز پزشک به شدت اعتیاد آور بوده و این روزها شاهد گسترش سوء مصرف جوانان به داروی اعتیادآور این قرص هستیم.


خرید حشیش

خرید حشیش با علائمی مثل افسردگی و بی اشتهایی و … همراه است که این علائم ۲۴ -۷۲ ساعت بعد از آخرین دوز مصرفی شروع می‌شوند

اعتیاد به این مخدر بیشتر یک بیماری ذهنی است و برای ترک آن بهتر است از روش های رفتار درمان شناختی استفاده شود تا فرد بتواند به ذهن خود غلبه کنند.

کشورهای افغانستان، مراکش و پاراگوئه به ترتیب کشورهایی هستند که بیشترین میزان تولید و خرید حشیش در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

این علائم در هفته اول شدت بیشتری دارد اما به مرور کم می‌شود و معمولا تا دو هفته ادامه پیدا می‌کند.

همچنین باید توجه داشت که هیچ دارویی برای حشیش وجود ندارد. اما متخصصین روانپزشکی برای کنترل علائم ترک از داروهای ضد افسردگی و اضطراب استفاده می‌کنند.

در گذشته هندی‌ها به مجرمان سیاسی که نمی‌خواستند اعدامشان کنند بنگ می‌خوراندند به این ترتیب عقل آن‌ها زایل می‌شد.

جنگل‌های زیادی در آمریکای جنوب به دلیل کشت شاهدانه تخریب شده‌اند. خرید حشیش به ترکیبات شیمیایی نیاز ندارد.

این در حالیست که استرالیا، آمریکا و کانادا پرمصرف‌ترین کشورها در زمینه مصرف مواد مخدر هستند.


قرص ویاگرا چیست ؟

برای اکثر بیماران، از قرص ویاگرا ۵۰ میلی گرمی استفاده می شود. این قرص ویاگرا را می توان ۳۰ دقیقه تا ۴ ساعت قبل از شروع فعالیت جنسی آغاز کرد، اما بهترین زمان پیشنهادی برای استفاده از آن یک ساعت است.

قرص ویاگرا را تنها یک بار در طول ۲۴ ساعت می توان استفاده کرد. بیشترین مقدار این قرص ۱۰۰ میلی گرم و کمترین مقدار آن ۲۵ میلی گرم است.


خرید قرص ویاگرا

قرص ویاگرا را دقیقاً همانطور که برای شما تجویز شده مصرف کنید. تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید.

دلیل محبوبیت این دارو عوارض نسبتا کم، سهولت استفاده و کارکرد مناسب آن در رابطه جنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جنسی کلیک کنید.

با تحریک جنسی، نیتریک اکسید توسط سیستم عصبی در بافت نعوظ کننده آلت جنسی آزاد می شود. نیتریک اکسید، آنزیمی را که تولید سیکلیک گوانوزین مونوفسفات پیغام بر (cGMP) می کند، تحریک می کند.


-به دلیل عوارض ناشی از کلونازپام برای جنین ،درصورتی که قصد بارداری یا شک به بارداری دارید حتما پزشک خود را جهت تغییر دارو مطلع سازید و در زمان مصرف این دارو از روش مناسب جهت پیشگیری از بارداری استفاده نمایید.

-در ابتدای شروع درمان بیماری صرع با کلونازپام ممکن است تعداد یا نوع حملات تشنج کمی تغییر کند اما نگران نباشید زیرا به مرور این مشکل برطرف می شود.

لذا احتیاطات لازم را رعایت کنید و با پزشک خود در تماس باشید.


-مصرف کلونازپام در طولانی مدت ممکن است موجب ایجاد تحمل نسبت به این قرص در بدن شما شود. در این حالت دارو به اندازه ی قبل اثرگذار نخواهد بود.


خرید کلونازپام

کلونوپین یک نام تجاری برای داروی خرید کلونازپام است. این قرص ، بهترین قرص خواب‌آور و آرام‌بخش بوده و از دسته بنزودیازپین‌ها است که بر نحوه عملکرد مواد شیمیایی مغز تأثیر می‌گذارند.

افرادی که از خرید قرص کلونازپام استفاده می‌کنند، گاهی از نظر جسمی و روانی به این قرص اعتیاد پیدا می‌کنند.


خرید متادون اصل

خرید متادون ارزان هم مستقیما توسط بیماران استفاده می شود و هم متاسفانه در بسیاری از مراکز درمان اعتیاد از آن به عنوان نگهدارنده برای ترک هروئین و ترک تریاک استفاده می کنند که باید بدایند

نیمه عمر این شبه مخدر طولانی از سایر مخدرها می باشد و جالب است بدانید ۵ الی ۱۰ گرم آن معادل ۷ الی ۸ گرم تریاک و ۲ الی ۳ گرم هروئین می باشد.


روش مصرف حشیش چیست ؟

حشیش به صورت تدخینی مصرف می‌شود، به وسلیه چپق، قرار دادن روی قاشق داغ، چلیم یا سیگار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کشور افغانستان نوعی نوشیدنی از مخلوط مواد مختلف با روغن شاهدانه مصرف می‌کنند که تاثیراتش با روش تدخینی بسیار متفاوت است و حتی مدت اثر بیشتری دارد.

اثرات نشئگی حشیش با تدخین در مدت کوتاه چند دقیقه ای ظاهر می‌شود و بعد از سی دقیقه به اوج می‌رسد و بین دو تا چهار ساعت دوام دارد.

شایع ترین شیوه مصرف این مخدر تدخین با سیگار (نیکوتین) و تنباکو است که به آن سیگاری، ناخن (NAIL) و JOINT می‌گویند.


ترامادول چیست؟

ترامادول مانند مورفین عمل می‌کند، در مغز به گیرنده‌های اپیوئیدی متصل و باعث ایجاد تسکین می‌شود، ولی برخلاف ماده مورفین باعث هوشیاری و در نتیجه فعالیت بیشتر می‌شود.

خرید قرص ترامادول که یک داروی  اپیویید است با نام‌های تجاری پیرالژین ، بایومادول ، ترامادل ، ترامد و ترامال به بازار عرضه شده و یک داروی ضد درد است که برای تسکین دردهای متوسط تا شدید تجویز می‌شود.

این دارو توسط شرکت آلمانی گروننتال Grünenthal در دهه ۱۹۷۰ با نام تجاری ترامال Tramal ساخته شد. گروننتال در سال‌های بعد حق تولید ترامادول را به شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا واگذار کرد.

بسیاری از مراجعین به کلینیک ترک اعتیاد آکسون همین سرخوشی  هوشیاری دلیل مصرف خود اعلام کردند.


خرید قرص ترامادول ۱۰۰

ترامادول یک آنالوگ صناعی کدئین و آگونیست ضعیف گیرنده است بخشی از اثر ضد دردی دارو با مهار باز جذب توراپی نفرین و سروتونین صورت میگیرد.

عوارض شایع؛ تهوع، استفراغ، گیجی، خشکی دهان، خواب آلودگی و سر درد است. یک متابولیت فعال دارو تا چهار برابر قوی تر از خود است خرید قرص ترامادول دوز حداکثر توصیه شده ۴۰۰ میلی گرم است.

خرید قرص ترامادول متاسفانه علیرغم بخش نامه ها و دستورالعمل ها، پخش بی رویه تهدیدی جدید تبدیل شده است. در تجویز خوراکی ۶۸% و در تزریق عضلانی ۱۰۰% قابل وصول است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
قیمت خراطین برای واژن و حجم دهی آلت تناسلی
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 18:46 | بازدید : 477 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

حتما به صورت دورانی ( دایره ای ) ماساژ دهید ماساژ را کمی محکم انجام دهید حتما هر دو سینه ی خود را به یک اندازه ماساژ و روغن بزنید حتما ضربه بزنید تا باعث تحریک و جذب بهتر شود

در انتها حتما از کمپرس سرد استفاده کنید

نکات مهم در استفاده برای سینه کمپرس سرد را فراموش نکنید ( توضیح ” کمپرس سرد ” در روش استفاده برای لب توضیح داده شده) در هر ۲۴ ساعت حداکثر بار و حداقل ۲ بار با فاصله زمانی دوازده ساعت استفاده کنید حتما یک نوبت قبل از خواب استفاده کنید

به ماساژ اهمیت دهید زمان خوبی اختصاص دهید

روش صحیح استفاده از خراطین برای لب

نکته های مهم برای استفاده صحیح از روغن خراطین لب

هر ۲۴ ساعت ۲ بار را برای حجم دهی بزرگ کردن لب انجام دهید با فاصله زمانی ۱۲ ساعت اسفاده کنید برای زیبایی لب های خود هر بار حداقل ۵ دقیقه زمان بزارید پس از رسیدن به حجم دلخواه فقط ۱ الی ۲ بار دیگر استفاده کنید تا نتیجه کامل کسب شود

برای سینه بانوان + روش صحیح استفاده اندام خانم ها در جذابیت ظاهری بسیار اهمیت دارد چرا که علاوه بر مورد اهمیت بودن جنس مخالف باعث خوش فرم شدن لباس هم میشود

عوامل کوچک بودن سینه بانوان :

لاغری های غیر اصولی

استفاده از ورزش های غیر اصولی

ژنتیک ( ترشح هورمون ها )

روغن خراطین سینه بسیار مورد استفاده مخاطبین هست خرید دیلدو چرا که با استفاده چند دوره به راحتی ۲ الی ۳ سایز به صورت طبیعی اضافه میکنند بدون نیاز به هیچ گونه قرص ، تزریق ژل ، ورزش های سخت ، اضافه وزن های غیر اصولی و . . .

روش استفاده صحیح استفاده از روغن خراطین سینه بانوان

در ابتدا اون قسمت را تمیز کنید میتوانید در بهترین حالت بعد از حمام استفاده کنید

سپس روغن خراطین را روی محل مورد نظر بریزید و ماساژ دهید

روش ماساژ بسیار اهمیت دارد


نیازی به استفاده از وسیله و دستگاه و … نیست

برای نتیجه گرفتن یک عدد برای لب استفاده کنید ( نصف نیمه رها نکنید ) حتما طوری برنامه ریزی کنید که یک مرتبه قبل خواب استفاده کنید اگر فاصله زمانی دقیقا ۱۲ ساعت به ۱۲ ساعت نشد ناراحت نشید انسان ربات نیست !

پس از هر بار استفاده از کمپرس سرد استفاده کنید (لب را خیس خرید آلت مصنوعی نکنید ! ) میتوانید کمی یخ داخل نایلون بریزید و داخل حوله بزارید و حوله خشک و سرد را روی لب خود بزارید

در ابتدا لب خود را تمیز کنید میتوانید از شوینده سبک مانند صابون استفاده کنید سپس را روی انگشت خود زده و به صورت افقی روی لب خود چندین با بکشید این کار ( روغن خراطین زدن به انگشت و ماساژ افقی روی لب ) را حداقل ۲ بار و حداکثر ۴ بار انجام دهید

برای حجم دهی و فرم مناسب گرفتن گونه خود را به صورت دوارانی ( مثل کشیدن دایره ) ماساژ دهید و بعد از چند بار ماساژ گونه خود ماساژ را تغییر دهید و به جای دورانی به سمت بالا ماساژ دهید و سپس بعد از چند بار به صورت افقی گونه خود را ماساژ دهید

نکات مهم استفاده برای گونه

برای کسب بهترین نتیجه روغن خراطین را حداکثر روزی ۲ بار با فاصله زمانی ۱۲ ساعت کس مصنوعی یک بار و حداقل روزی یک بار استفاده کنید

دوره مصرف را کامل کنید

حتما از کمپرس سرد استفاده کنید ( توضیح ” کمپرس سرد ” در روش استفاده برای لب توضیح داده شده)

حتما یک مرتبه قبل خواب استفاده کنید

ماساژ گونه و روش صحیح آن اهمیت دهید

این روغن برای گونه + روش استفاده صحیح
امروزه زیبایی ظاهری بسیار اهمیت دارد انسان ها زمان بسیار زیادی در کنار هم بودن سطری میکنند

روغن خراطین گونه قابل استفاده هست و باعث حجم دهی برجستگی عروسک سکسی بزرگ کردن گونه میشود

روش استفاده از روغن خراطین گونه

در ابتدا گونه خود را تمیز کنید اگر آرایش دارید پاک کنید و از هرگونه چرب بودن آلودگی پاک کنید

سپس روغن خراطین را روی انگشت خود بریزید و به صورت دورانی روی گونه ماساژ دهید

نحوه ماساژ بسیار مهم میباشد !

روغن خراطین برای آلت تناسلی آقایان روش صحیح استفاده
همانطور که میدانید قطر و طول آلت تناسلی آقایان بسیار اهمیت دارد چرا که باعث اعتماد به نفس ، کسب لذت جنسی بهتر ، بهبود فرایند بارداری در بانوان و . . . دارد اما متاسفانه تبلیغات زیادی وجود دارد که میگویند قرص و دستگاه وجود دارد که باعث رشد بیشتر میشود

قرص ها باعث اختلال در هورمون شما میشود که خوب عوارض بسیار جدی دارد

عزیزان چه آقایان و چه خانم ها پس از سنین نهایت دیگر هورمون های مردانه و زنانه در بدنشون رشد نمیکنند

روغن خراطین باعث رشد قطر و طول آلت تناسلی میشود !

به تمام نقاط آلت تناسلی خود بزنید ( زیر و روی آلت )

روش استفاده صحیح از روغن خراطین برای صورت
در ابتدا صورت خود را از آرایش و چرب بودن تمیز کنید و بشویید

خطوط صورت : سپس خراطین را فقط در نقاط خطوط بریزید و بعد کمی صبر کنید و به صورت افقی ( چپ به راست ) و عمودی ( بالا به پایین ) ماساژ دهید ، سعی کنید بیشتر روغن خراطین را بین خطوط بریزید .

همچنین میتوانید برای شفافیت و لیفتینگ پوست صورت خود از روغن آرگان استفاده کنید .

گودی زیر چشم : حتما دقت کنید که زیاد نزدیک چشم نزنید چشم انسان بسیار حساس میباشد ، روغن خراطین را روی گودی زیر چشم بزنید و به صورت دورانی (حرکت به صورت دایره ای ) ماساژ دهید

نکات مهم در زمان استفاده از روغن خراطین صورت
حتما زمان بزارید و درست ماساژ دهید

استفاده از دستگاه های افزایش طول : اگر عواملی مثل کیر مصنوعی استفاده نشود اصلا تاثیری ندارد چرا که فقط آلت کشیده میشود ، چطور میخواهد عضله سازی شود ؟

نحوه استفاده روغن خراطین برای آقایان

حتما آلت خود را تمیز بشویید تا موانعی چون چرب بودن باعث اختلال در جذب نشود

یا آلت تناسلی خود را حالت انزال در آورید ( انزال یا خروج انجام ندهید )

این روغن را زده و خوب ماساژ دهید

در انتها از کمپرس سرد استفاده کنید ( توضیح ” کمپرس سرد ” در روش استفاده برای لب توضیح داده شده)

نکات مهم در نحوه استفاده روغن خراطین برای آقایان

در هر ۲۴ ساعت حداکثر بار ( با فاصله ۱۲ ساعت ) و حداقل یکبار استفاده کنید

حتما از کمپرس سرد استفاده کنید

حداقل روزی یک بار و حداکثر روزی ۲ بار با فاصله ساعت از استفاده کنید

حتما یکبار قبل خواب استفاده کنید

حتما از کمپرس سرد استفاده کنید ( توضیح ” کمپرس سرد ” در روش استفاده برای لب توضیح داده شده)



:: برچسب‌ها: روغن خراطین , خرید روغن خراطین , خرید خراطین اصل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فواید شگفت انگیز عرق زوفا برای سلامتی بدن
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 18:45 | بازدید : 451 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

زوفا نام علمی: Hyssopus officinalis یک گیاه چند ساله و بومی منطقه مدیترانه است و وارد ایالات متحده و کانادا شده است. آن در کنار جاده ها رشد می کند و گاهی اوقات به عنوان گیاه باغی یافت می شود. زوفا شبیه به دیگر اعضای خانواده نعناع به نظر می رسد. روغن او دارای بویی شبیه کافور است.

منع مصرف گیاه زوفا :
هنوز منع مصرفی شناسایی نشده است اما توصیه می شود در دوران بارداری / شیردهی از مصرف آن بپرهیزید چراکه اثرات سوء آن (برای تحریک جریان قاعدگی) و اثرات سقط جنین اثبات شده است.

اثرات جانبی و عوارض گیاه زوفا:
افراد مبتلا به فشار خون بالا باید از مصرف این گیاه اجتناب کنند، زیرا این گیاه فشار خون را افزایش می دهد.
مصرف زیاد آن ممکن است موجب تشنج شود بنابراین توصیه نمی شود از آن زیاد و در دوره طولانی استفاده کنید به خصوص روغن آن .
از آنجاکه محصولات طبیعی هم آلرژی زا هستند می تواند موجب بثورات پوستی، تورم پوست یا زبان، دشواری تنفس و / یا تنگی در قفسه سینه پس از استفاده شود.
زیاده روی در مصرف گیاه زوفا برای کبد مضر است.
همچنین چون اثر سقط جنین دارد لذا، زنان حامله باید از خوردن چای یا استعمال روغن زوفا پرهیز کنند.
عرق زوفا : فواید شگفت انگیز عرق زوفا برای سلامتی بدن

زوفا دارای بوته بلند و باریک با برگ های وارونه است و می تواند به ارتفاع دو فوت برسد. زوفا ماه ژوئن تا اکتبر با گل های رنگی بنفش که بسیار معطر هستند حشرات را جذب می کنند، برخی از انواع آن دارای گل های سفید یا صورتی هستند.

برگ زوفا و ساقه های سبز آن حاوی بسیاری از ترکیبات زیست فعال از قبیل رزماریین و اسیدهای کافئیک همراه با پینانیون، بتا پینن، لیمونن، پینوآموفون و ایزوپینوکامپون، تانن، گلیکوزید (دیوزیم)، فلاونوئیدها و مروبین هستند.

بسیاری از این ترکیبات در روغن آن یافت می شود که می تواند به صورت خالص بوسیله بخار تقطیر شده از برگ های خرد شده و ساقه تولید شود.

جلوگیری از بیماری مزمن به علت وجود آنتی اکسیدان های متعدد
بهینه سازی فرآیندهای هضم
کاهش درد و ناراحتی نیش حشرات و نیش زدن
علائم سندرم قبل از قاعدگی، مانند نوسانات خلقی و گرفتگی های رحمی را تسکین می دهد
اضطراب و استرس آرام
تقویت ایمنی
امروزه با استفاده از گیاهان دارویی برای اثرات مفید آن، روغن زوفا مهمترین بخش این گیاه است. این ممکن است برخی اثرات مفید در درمان گلو درد و به عنوان خلط آور داشته باشد. با این حال، مطالعات بالینی برای هر گونه استفاده دارویی از زوفا وجود ندارد.

زوفا

دوز توصیه شده مصرف عرق زوفا
زوفا را می توان به صورت جوشانده و عصاره مصرف و همچنین برای استعمال خارجی ضماد کرد

هیچ شواهد بالینی برای زوفا وجود ندارد که بر اساس توصیه های دوز دارو باشد اما برای جوشاندن می توانید :

مشاهده
لازم به ذکر است تعدادی از گیاهان رایج دیگر در آمریکای شمالی وجود دارد که با نام زوفا تغییر می کنند. اینها عبارتند از:زوفا غول پیکر ، زوفا پرچین و اب زوفا هیچ یک از این گیاهان جز زوف نیستند.

فواید عرق زوفا از دیدگاه طب سنتی
استفاده سنتی عرق زوفا قرن هاست در پزشکی گیاهی ذکر شده است. علاوه بر این، در کتاب مقدس مسیحیت گیاهانی به نام زوفا وجود دارد، اگر چه بحث در مورد هویت واقعی این گیاهان وجود دارد.

استفاده باستانی این گیاه به عنوان حشره کش ها، دافع حشرات و پدیکولیکید (ریشه کن کننده شپش) بود. عصاره گیاه به عنوان رایحه در صابون ها و عطر ها، و طعم دهنده ، سس، پودینگ و آب نبات استفاده شده است.

امروزه شناخته شده است که روغن و سایر مواد تشکیل دهنده ای که در برگ و ساقه های سبز موجودند، در واقع دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و دیگر خواص هستند.

فواید و خواص گیاه زوفا برای سلامت بدن و درمان بیماری ها
این گیاه در درمان گلودرد، سرماخوردگی، خارش و استفاده از آن به عنوان دفع ادرار توصیه شده است. برخی از گیاهپزشکان همچنین معتقدند که زوفا دارای اثرات مفیدی روی آسم، التهاب دستگاه ادراری و تحریک اشتها و وزوزگوش است فشارخون را کاهش می دهد. اثربخشی آن در از بین بردن گاز و کولیک نیز در زیر استفاده از داروهای آن ذکر شده است.

از بین بردن انگل در دستگاه گوارش
افزایش گردش خون، باعث افزایش اکسیژن در تمام بدن میشود.
درمان درد عضلانی و التهاب
دفاع از بدن در برابر عفونت


1 قاشق چایخوری گیاه خشک شده را در 1/2 فنجان آب رقیق کنید. در طول روز 1/2 فنجان میل شود.
برای ضماد، گیاه تازه یا خشک باید در مقدار کمی آب جوش 15 دقیقه خیس شود و برای استفاده روی پارچه قرار دهید.
برگ های تازه خرد شده، اگر موجود باشند، می توانند به طور مستقیم روی پوست نیز اعمال شوند.
فواید بی نظیر عرق زوفا :

همچنین بخوانید:

خواص دارویی و درمانی عرق برگ درخت گردو در درمان بیماری ها

خواص عرق خارشتر و فواید آن برای بدن

خواص عرق کیالک چیست؟

همه چیز در مورد عرق اترج (Bergamot)

عرق گیاه زوفا نیز خواص و فوایدی دارد که مثل خود گیاه زوفا بعد از مشورت با پزشک و اطمینان از نبود مانع برای مصرف می توانید از آن استفاده کنید. این روغن گیاهی پرخاصیت یک روغن طبیعی نیرو دهنده – تقویت معده – ضعف معده – ضد سرماخوردگی و سرفه خلط آور – رفع عفونتهای ریوی و زکام های نزله ای و مزمن است و علاوه بر این خواص در درمان آسم اثر فراواندارد رفع کم خونی دختران جوان در دوران بلوغ تاثیر قابل توجهی دارد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
37 خاصیت دارویی و درمانی عرق خرفه در طب سنتی
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 18:43 | بازدید : 378 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

گسترده بودن خواص خرفه (Purslane) باعث شده، سازمان بهداشت جهانی لقب اکسیر جهانی را به آن بدهد، در ادامه شما را با خواص خرفه آشنا می‌کنیم. خرفه گیاهی است علفی، گوشت‌دار و یک ساله که برگ‌هایی متقابل و گل‌هایی کوچک و به رنگ زرد دارد.

احتیاط در مصرف فرخه
خرفه محتوی اگزالات است. وجود اگزالات احتمال تشکیل و پیشرفت سنگ کلیه را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر از سنگ کلیه رنج می‌برید، بهتر است از مصرف خرفه چشم‌پوشی بکنید.

همچنین اگزالات خاصیت ضدتغذیه‌ای دارد. درنتیجه ممکن است از جذب مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم جلوگیری بکند.

مقدار اگزالات در خرفه‌ای که در سایه و شرایط تاریک رشد می‌کند، بیشتر از خرفه‌ای است که نور آفتاب دریافت می‌کند.

اگر وجود اگزالات در خرفه باعث نگرانی‌تان شده است، خرفه را همراه با ماست میل بکنید. زیرا ماست مقدار اگزالات موجود در خرفه را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد. همچنین پختن خرفه با آبِ درحال جوش می‌تواند موجب کاهش چشمگیر اگزالات موجود در آن شود.

separator line

همچنین بخوانید:

روش کاشت و تکثیر گیاه خرفه

عرق خرفه : 37 خاصیت دارویی و درمانی عرق خرفه در طب سنتی


۱۴. جهت سنگ کلیه عرق خرفه را مانند سبزی میل کنید.
۱۵. خرفه برای خونریزی سینه و چرک سینه نیز مفید می‌باشد.
۱۶. تخم خرفه برای قناری مفید است و آن‌را خوش آواز می‌کند.
۱۷. کسانی‌ که بیماری گواتر دارند از خرفه بعنوان سبزی استفاده کنند.
۱۸. افراد سردمزاجی که زخم معده دارند از خوردن آن خودداری کنند.
۱۹. عرق خرفه برطرف کننده لاغری افراد سودایی مزاج است.
۲۰. جهت درمان میخچه برگ‌های له شده یا پخته یا شیره گیاه را به صورت ضماد بگذارید.
۲۱. برای رفع تشنگی خرفه را با گل گاوزبان یا کاهو میل کنید.
۲۲. دمکرده تخم خرفه برای بواسیر مفید است.
۲۳. جهت حساسیت‌های پوستی از ضماد خرفه می‌توان استفاده کرد.
۲۴. برای از بین بردن جوش‌های سر، شیره خرفه را با عرق بید مخلوط کرده سر را بشوئید.
۲۵. برای قطع اسهال خرفه را بریان کرده میل کنید.
۲۶. افراد مسلول از خرفه می‌توانند استفاده کنند.
۲۷. برای بیماری یرقان مفید می‌باشد.
۲۸. جهت درمان آفتاب‌سوختگی تخم آن را با روغن کنجد مخلوط نموده به پوست بمالید.
۲۹. جویدن خرفه کندی دندان را از بین می‌برد.

نژادهای وحشی آن عموماً ساقه‌های گسترده بر روی زمین دارند ولی نژاد پرورش یافته آن ساقه‌ای ضخیم گوشت‌دار، قائم و به ارتفاع ۳۰-۱۰ سانتیمتر دارد. نمونه‌های وحشی آن معمولاً بر روی چمنزارها، کنار جاده‌ها، حاشیه دریاچه‌ها و اراضی شن‌زار می‌روید.

خرفه دارای ۹۵-۹۳ درصد آب، مواد لعابی، پکتین و مواد چرب است. برگ خام خرفه مانند سبزی خوردن و یا سالاد قابل مصرف است.

مشاهده
فواید عرق خرفه
۱. طبع آن خیلی سرد و تر است.
۲. خوردن آن باعث ازدیاد شیر مادران می‌گردد.
۳. برای درمان سوزش مجاری ادرار خرفه را به آش آبغوره بیفزایید.

همچنین خرفه محتوی مقادیر اندکی از ویتامین‌ B۱ و ویتامین B3 و B2، فولات، مس و فسفر است.
جالب این است که خرفه با وجود این همه مواد مغذی، تنها محتوی ۱۶ کالری انرژی است. این ویژگی‌ها موجب شده خرفه از لحاظ تراکم مواد مغذی نسبت به کالری یکی از مفیدترین غذاها در جهان باشد.

separator line

خواص خرفه از نظر طب اسلامی شیعه
بر روی زمین سبزی خوردنی شریف‌تر از آن نیست و سبزی خوردنی حضرت فاطمه (ع) است و عقل را زیاد می‌کند.

پیامبر (ص) می‌فرماید:

از این گیاه پر منفعت‌تر نداریم.در جایی دیگر می فرمایند رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: بر شما باد خرفه چرا که زیرکی می‌دهد و اگر تنها یک چیز باشد که عقل را افزون می‌کند، همان است.

امام صادق علیه السلام در این باره می فرمایند:

پیامبر خدا بر زمین سوخته‌ای پا نهاد و آن زمین، پایش را سوزاند پس پای خویش را بر خرفه نهاد، و در نتیجه، سوزش حاصل از زمین سوخته، فرو نشست. از آن پس، پیامبر خرفه را دوست داشت، برای آن دعا میکرد و می‌فرموند که: «چه گیاه پر برکتی است»

۴. برای لکنت زبان از دمکرده تخم خرفه همراه نبات استفاده شود.
۵. مصرف عرق خرفه برای هپاتیت کبدی مفید می‌باشد.
۶. خوردن عرق خرفه ادرارآور می‌باشد.
۷. خرفه برطرف کننده عوارض کمبود ویتامین ث می‌باشد.
۸. برای تسکین صفرا از برگ و ساقه خرفه به صورت خام استفاده شود.
۹. عرق خرفه جهت تسکین تب‌های گرم صفراوی از خرفه استفاده شود.
۱۰. افراد دیابتی که ترشح ادرار دارند از خرفه استفاده کنند.
۱۱. ۱۲۰ گرم از شیره تازه خرفه را همراه با آب یا شیر بنوشند.
۱۲. برای بیماری بادسرخ از خرفه می‌توان استفاده کرد.
۱۳. افراد سردمزاج از خوردن عرق خرفه خودداری کنند.
۳۰. برای جلوگیری از ترشی معده نیم ساعت بعد از غذا کمی خرفه را جویده میل کنید.
۳۱. جهت سرفه‌های مقاوم از عرق خرفه می‌توان استفاده کرد.
۳۲. برای درمان کوفتگی عرق خرفه را کوبیده به صورت ضماد بگذارید.
۳۳. برای خونروی بین قاعدگی خانم‌ها از خرفه به صورت خام یا پخته بعد از پاک شدن به مدت ۱۵ روز میل شود و یا از دمکرده تخم آن ۲ گرم در ۱۵۰ سی‌سی آب‌جوش میل کنید.
۳۴. برای درمان بی‌خوابی و تشویش از عرق خرفه استفاده شود.
۳۵. عرق خرفه ضد سنگ مثانه است، ۴۰ گرم شیره این گیاه را همراه آب بنوشید.
۳۶. جهت درمان انزال زودرس به مدت یک هفته روزی ۲ گرم تخم خرفه را در ۱۵۰ سی‌سی آب‌جوش میل کنید.
۳۷. برای سنگ کیسه صفرا از برگ خرفه به صورت خام، پخته، ترشی خرفه و یا از دمکرده تخم خرفه استفاده شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فواید دارویی و درمانی زرین گیاه در طب سنتی
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 18:42 | بازدید : 348 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

زرین گیاه گیاهی خاص است و برای درمان بیماری خاص نیز مورد توجه قرار می گیرد. خوشبختانه امکان بهره مندی از این گیاه در کشور ایران وجود دارد. خواص زرین گیاه باعث شده در موارد بسیاری به داروهای پزشکی ترجیح داده شود.

زرین گیاه را با نام های محلی و علمی دیگری نیز می شناسند. نام های محلی برگرفته از زادگاه بومی آن ها می باشد. نام لاتین این گیاه Dracocephalum Kotschyi و نام محلی آن آغ باش و باغچق بوده و البته آن را با نام بادرنجبویه نیز می شناسند.

زرین گیاه در ارتفاعات زاگرس از جمله بخش هایی از چهار محال و بختیاری و اصفهان دیده می شود. این گیاه اکنون در معرض نابودی است و به همین خاطر نگه داری از آن بیش از قبل اهمیت یافته است.

برای بهره مندی از خواص زرین گیاه بهتر است در فصل بهار به ارتفاعات مذکور بروید. ماه برداشت این گیاه بین اردیبهشت تا تیر ماه است. شهرهای فریدونشهر، خوانسار، فریدن و سمیرم شرایط مناسبی برای پرورش زرین گیاه دارند.

این محدوده دقیقاً در مرز ایران و توران جای گرفته و منطبق بر مکان های مرتفع (ارتفاع 2500 تا 3000 متر) و سردسیر می باشد. حداقل بارندگی برای به ثمر رسیدن این گیاه حدود 300 میلی متر در سال است که این شرایط در مرز ایران و توران(منطقه مرکزی ایران) فراهم است.


بیشتر بخوانید :

آشنایی با خواص بی نظیر گیاه افنان برای زنان

۷مورد از خواص گیاه بومادران + عوارض آن

معرفی خواص و فواید ۷۰ گیاه دارویی

خواص زرین گیاه : فواید دارویی و درمانی زرین گیاه در طب سنتی

مشاهده
فواید زرین گیاه
متخصصان طب سنتی درباره خواص زرین گیاه به نکات مهمی دست یافته اند و بر این باورند که در بسیاری از موارد می توان فواید این گیاه را به عنوان درمان اصلی یا تکمیلی وارد پروسه بیماری نمود.

البته این نتایج بر حسب تاثیر گذاری این گیاه بر روی بیماران به تحقق رسیده و اثبات شده می باشد.

بیشتر مردم در زندگی امروزی تمایل دارند که به سمت درمان های کم عارضه یا بدون عارضه بروند. به همین خاطر خواص این گیاهان برای متخصصان طب سنتی اهمیت می یابد.


یکی از خواص زرین گیاه درمان مشکلات مفصلی است. این مشکلات می توانند روماتیسم، آرتریت، آرتروز و … باشند. همچنین خواص زرین گیاه عملکرد خوبی را برای تقویت حافظه از خود نشان داده اند. از این گیاه برای درمان ام اس استفاده می شود و این مهم ترین خاصیت این گیاه می باشد.

با مصرف زرین گیاه می توان جریان منظمی از خون را در بدن انتظار داشت و این مسئله خود بر درد مفاصل تاثیر مثبت خواهد گذاشت. درمان خوبی برای سرگیجه بوده و برای بهبود سردرد نیز از این گیاه کمک گرفته می شود.

لیمونن یکی از عناصر مشارکت کننده در خواص زرین گیاه می باشد. این عنصر یک کنترل کننده آنزیم بوده و با خواص آنتی ویروسی، آنتی باکتریال، آنتی اکسیدان، آنتی اسپاسم، کنترل کننده تکثیر قارچ، تسکین دهنده درد و آنتی کاندیدیا شناخته می گردد.

ژرانیول از دیگر عناصر شناخته شده در زرین گیاه می باشد. این عنصر نیز از تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

برگ های زرین گیاه مانند خواص پیاز با یک ترکیب فلاونی شناخته می شود. نام این ترکیب زانتومیکرول Xanthomicrol است. این ترکیب خواص ضد سرطانی را به همراه خواهد داشت.

این موضوع بر روی موش های آزمایشگاهی به اثبات رسیده و نشان می دهد که این ترکیب ضمن جلوگیری از گسترش این سلول ها، عارضه کمتری را نیز به همراه دارد.

این گیاه را با نام بادرنجبویه دنایی نیز می شناسند و نام علمی آن Dracocephalum kotschyi Boiss می باشد. البته خواص این گیاه با خواص بادرنجبویه اشتراکات کمی دارد.

تراکم این گیاه در حال حاضر به شدت کم شده و این موضوع از چرای بی رویه دام ناشی می شود. نام های غیر رسمی دیگری نیز همچون پلنگ مشک، زرابی و آهوان برای این گیاه استفاده می شود.

ضمن اینکه خواص زرین گیاه برای درمان بیماری ها نیز مورد تایید قرار گرفته است. متخصصان طب سنتی تمایل دارند فرهنگ استفاده از داروهای گیاهی و موثر را در بین مردم رواج دهند.

البته این موضوع تا حد زیادی نیز شایع شده است اما هنوز افراد بسیاری به داروهای پزشکی اعتقاد دارند. استفاده از داروهای گیاهی در طولانی مدت نتیجه بخش خواهد بود. بنابراین برای مصرف آن باید حوصله به خرج داد.

زرین گیاه به شکل خودرو در نواحی کوهستانی دیده می شود. ارتفاعات مورد نظر برای این گیاه باید به اندازه 2300 تا 3000 متر از سطح دریا باشد. بستر گیاه برای رشد سنگی بوده و اکنون اطلاعاتی مبنی بر کم تراکم شدن این گیاه منتشر شده است.

مسلماً در معرض انقراض قرار گرفتن این گیاه با ارزش خبری ناخوشایند است. خراسان شمالی یکی از مناطقی است که دامنه مناسبی برای رشد این گیاه فراهم کرده است. به طور کلی ارتفاعات بستر مناسبی برای رشد این گیاه می باشند.

خواص زرین گیاه برای درمان بسیاری از سرطان ها اهمیت دارد اما بیشتر مردم از این خواص آگاهی ندارند و نسبت به آن بی تفاوت هستند.

زرین گیاه در بیشتر ارتفاعات ایران به شکل خودرو دیده می شود. به خانواده biataela تعلق دارد. صورت فراوان این گیاه را می توان در جنوب شرقی آسیا مشاهده کرد.

خواص زرین گیاه مانند خواص میوه فیسالیس برای تقویت سیستم ایمنی بسیار توصیه شده و ضد چربی می باشد. این خواص برای مبتلایان به چربی خون اهمیت زیادی دارد.

زرین گیاه مواد مختلفی چون alpha-terpine ،Verbenone، کاریوفیلین، لیمونین و الکل پریلیل را دارا می باشد. این گیاه از نظر درمانی دارای تاثیر فوق العاده بوده و از این نظر به ایندومتاسین و هیوسین می رسد.


ویژگی های گیاهی زرین گیاه
این گیاه از نظر قدی به 10 تا 20 سانتی متر می رسد و بسیار مستحکم می باشد. به تیره نعناعیان بر می کردد. برگ های آن به شکل تخم مرغ و دندانه ای شکل هستند. گل های سفید رنگ آن به شکل بوته ای دیده می شوند.

علت های مختلفی برای انقراض این گیاه نامبرده شده که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

کم شدن عمق خاک
چرای بی رویه دام
شرایط محیطی خاص
دستکاری انسان در محیط طبیعی و بر هم خوردن تعادل
شیب منطقه رویش
ضعیف شدن گیاه در سال اول حیات
عدم جوانه زنی منظم به دلیل خواب بذری دشوار
خواص گیاه زرین گیاه

فواید دارویی زرین گیاه
بهبود زخم
تقویت سیستم ایمنی بدن
کاهش غلظت بالای چربی خون
فواید ضد سرطانی
تسکین درد
درمان سردرد
محدوده حیات زرین گیاه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خواص درمانی تایید شده گیاه سیاه توسه (سیاه اربه)
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 18:41 | بازدید : 376 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

برای درمان یبوست های کاشت مو طبیعی Fut پایدار از خواص دارویی سیاه توسه بهره مند شوید. این گیاه صفرابر بوده و به همین خاطر برای درمان یبوست های اسپاسمودیک مورد توجه قرار می گیرد.

جوشانده تهیه شده از پوست ریشه سیاه توسه در شکل غلیظ شده برای بهبود زخم ها استفاده می شود. این استعمال خارجی است. برای درمان بواسیر، سکسکه، یبوست، رفلاکس معده، نفخ و … عملکرد مثبت و قابل توجهی دارد.

برای بهبود عفونت های جلدی، درمان کچلی و کنترل آبسه کاربردی است. از برگ و پوست این گیاه می توان رنگ زرد را با املاح آهن تهیه نمود.

از چوب سیاه توسه در صنعت استفاده می شود و از میوه نرسیده آن برای تولید رنگ سبز کمک گرفته می شود.

(سیاه اربه) خواص گیاه سیاه توسه

سیاه توسه یکی از گیاهان دارویی فوق العاده است که برای درمان یبوست مورد توجه قرار می گیرد. خواص سیاه توسه سبب شده از این گیاه به عنوان یک تسهیل کننده در درمان برخی از بیماری ها استفاده شود. ضمن اینکه در بعضی از بیماری ها نقش یک درمانگر بدون واسطه را دارد.

گیاه سیاه توسه (سیاه اربه، سیاه توسکا) با نام علمی Frangula alnus گیاهی است از خانواده عناب (Rhamnaceae)، به صورت درختچه که ارتفاع آن تا 3 متر می رسد و در مناطق مرطوب می روید. شاخه های آن فاقد خار، پوست ساقه آن صاف، تیره رنگ و دارای لکه های سفید قابل تشخیص (عدسک ها) است.

ترکیبات شیمیایی گیاه سیاه توسه (سیاه اربه)
ترکیبات شیمیایی موثر در این گیاه ترکیبات آنتراکینون گلیکوزیدها (با مهمترین ترکیبات فرانگولین آ و ب) است و همچنین، حاوی تانن ها می باشد

نحوه مصرف سیاه توسه
برای بهره مندی از خواص سیاه توسه باید پوست آرد شده این دارو را به اندازه یک تا سه گرم در آب جوشانده و عصاره دریافتی به شکل تدریجی مصرف شود.

برای بهره مندی از خواص ملین سیاه توسه کافی است پوست سیاه توسه و 25 گرم دانه کتان را با 20 گرم گل پنیرک، 20 گرم مریم گلی و 30 گرم ریشه آنژلیک در یک لیوان آب بجوشانید و این جوشانده را در وعده صبح و عصر میل نمایید.

اگر می خواهید از پوست این گیاه برای استعمال خارجی استفاده کنید، بهتر است 100 گرم از آن را در یک لیتر آب بجوشانید.


بیشتر بخواید :

گیاه زاموفیلیا : از پرورش تا انواع روش تکثیر این گیاه زیبا

این ۲۰ گیاه دارویی باعث سقط جنین می شوند!

۱۵ خاصیت حیرت‌ انگیز گیاه دم اسبی

گیاه سیاه توسه : خواص درمانی تایید شده گیاه سیاه توسه (سیاه اربه)

این نوع خواص سیاه توسه در بافت پوستی گیاه قابل دریافت است. امودین موجود در این دارو نیز با بلورهای سوزنی به شکل حل شده در اتانول و در شکل غیر محلولی با اثر تسهیل کنندگی فوق العاده دیده می شود. این اثر در خواص انگور و ریواس نیز وجود دارد.

خواص گیاه سیاه توسه (سیاه اربه)

شکل ظاهری گیاه سیاه توسه
این گیاه از گیاهان بدون تیغه بوده و ارتفاعی برابر با یک تا 6 متر دارد. شاخه های تیره رنگی دارد و در بین این شاخه های تیره، رگه سفید رنگی دیده می شود. برگ های این گیاه در نوع منفرد، با ابعاد 3*3 سانتی متر، بدون کرک بوده و گل های زیبایی نیز به شکل تجمعی یا منفرد دارد.

این گل ها نیز بسیار شفاف و کوچک می باشند و در رنگ سفید متمایل به گلی دیده می شوند.

میوه این گیاه به شکل سته بوده (منظور از سته همان میوه های گوشتی ساده می باشد که مرز واضحی بین قسمت داخلی و خارجی ندارد. بلوبری، زغال اخته، خرما و … از جمله میوه های سته می باشند) و به شکل خوشه ای دیده می شود.

میوه های سیاه توسه قطری برابر با 8 میلی متر دارند. ابتدا به رنگ قرمز، سپس در رنگ سیاه دیده می شوند. سیاه توسه در ناحیه پوست ساقه مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت در سطح خارجی به رنگ خاکستری قهوه ای و در داخل به رنگ قهوه ای دارچینی می باشد.

برداشت این گیاه در ماه های اردیبهشت تا تیر ماه انجام می گیرد. این برداشت با جدا سازی پوست شاخه ها اعمال می گردد و آن گاه این نوارها در معرض هوا دهی واقع می شوند.


این گیاه به شکل بومی در اروپا یافت می شود. ویلز انگلستان و سیبری از مناطق رشد سیاه توسه می باشند. در ایران نیز سیاه توسه در شهرهایی چون لاهیجان، نور و قسمت هایی از گیلان رویت می شود.

این گیاه به گروه عنابیان تعلق داشته و در نه دسته جای می گیرد. دسته سوم این گیاه بیشتر در مناطقی از دامنه ها، تپه ها و … به شکل درختچه نمایان می شود. زمین های زراعی، لبه جوی ها، نواحی جنگلی مکان مناسبی برای رشد خودروی سیاه توسه می باشند.

مضرات سیاه توسه
خواص سیاه توسه بی شمار بوده اما این گیاه مضرات مصرفی نیز به همراه دارد. برای استفاده از فواید سیاه توسه بهتر است اطلاعاتی پیرامون زمان و نحوه مصرف داشته باشیم.

مشاهده
خواص درمانی گیاه سیاه توسه (سیاه اربه)
سیاه توسه از داروهای گیاهی باارزش می باشد که خواص زیادی را در خود جای داده است. این دارو با نام علمی Frangula alnus شناخته می شود.

مردم از قدیم با دمنوش این دارو گیاهی آشنایی دارند. این دارو بیشترین کاربرد خود را برای برطرف کردن یبوست مزمن نشان می دهد. این نوع خواص سیاه توسه از نقش تسهیل کنندگی آن منتج می شود.

به دلیل وجود 3 تا 7 درصد آنتراکینون در پوست گیاه سیاه توسکا، به عنوان یک ملین استفاده می شود. این ماده سبب تحریک روده بزرگ شده، به همین دلیل، از پوست این گیاه به عنوان لاکساتیو (مسهل) در درمان یبوست استفاده دارویی می شود.
در درمان هپاتیت و یرقان (زردی) موثر است.
برای کبد مفید بوده و در درمان بیماری های کبدی، به ویژه سیروز کبدی (التهاب کبد) مورد استفاده قرار می گیرد.
برای بیماری های قلبی موثر واقع می شود.
خاصیت ضد ویروسی دارد.
خاصیت ضد سرطانی دارد.
جهت درمان بیماری های مرتبط با دهان و پوست استفاده می شود.
از بین برنده انگل روده و معده است.
ترکیبات موجود در سیاه توسه
سیاه توسه ظاهری شبیه به گیلاس دارد. این گیاه در ناحیه ساقه، برگ و سایر اجزا مصرف دارویی دارد و مهم تلقی می شود. مایع قرمز رنگ موجود در آن از امودین داخلی تحت تاثیر بنزن و آمونیاک گیاه ناشی می شود. اثر مسهلی این گیاه از گلوکوزید حل شده در آب با نام فرانگولین نتیجه می گردد

نوع خشک شده این گیاه ضرر ندارد اما نمونه تازه آن سبب حالت تهوع و استفراغ می شود. این عارضه بیشتر در حیوانات به خصوص گوساله ها دیده می شود.

وجود انترانول، مشتقات انتراکینون ها و انترون در سیاه توسه زمینه ساز مسمومیت می شود و این مسمومیت خود را با علائمی نظیر قولنج روده، ورم معده، اسهال و تب نشان می دهد. پوست تازه این گیاه سبب قولنج روده می شود.

اگر دچار اختلال آب و الکترولیت، بیماری های التهابی در ناحیه روده هستید، بهتر است سیاه توسه را برای مصرف نادیده بگیرید و از آن استفاده نکنید. مصرف این گیاه در کودکان زیر 12 سال خطرات جدی به دنبال دارد و به همین خاطر ممنوع می باشد.

فواید درمانی سیاه اربه (سیاه توسه)
یکی از فواید سیاه توسه به ویژگی روان کنندگی آن مربوط می شود. پوست این گیاه ملین کنندگی کمی دارد اما در عضو یک مسهل عالی در نظر گرفته می شود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
15 داروی گیاهی برای درمان استرس در طب سنتی
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 18:40 | بازدید : 342 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

این روزها نگرانی ها و اضطراب های بی مورد بیشتر شده است و ما برای غلبه بر این موارد برای شما توصیه ها و درمانهای کاملا طبیعی را پیشنهاد می کنیم.

وقتی دچار اضطراب و نگرانی می شویم، سلامتی ما نیز دستخوش تغییراتی میشود ،که جبران ناپذیر است، و انسان را به سمت بیماری و پیری می کشاند. اضطراب و استرس ۷ سال از عمر آدم را بر باد می‌دهد و بقیه را به کامش تلخ می‌کند.

اما گویی در دنیای امروزه با این زندگی‌های وسایل دامپزشکی پرتنش به خصوص در شهرهای بزرگ اضطراب و استرس جزو جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره است و باید به نوعی با آن کنار آمد.


اول از همه بدانید که شما تنها نیستید این روزها اضطراب و استرس همه‌گیر شده است. همه درگیر این مشکل هستند باید راهی برای کاهش آن پیدا کرد.
به طور منظم ورزش کنید.
مواد غذایی متنوعی در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید.
مصرف الکل، دخانیات و کافئین زیاد را کاهش دهید.
به اندازه‌ی کافی بخوابید.
روی تنفستان تمرکز کنید. به آرامی و از شکم نفس عمیق بکشید.
زمانی که اضطراب تمام وجودتان را می‌گیرد دستهای‌تان را خیلی محکم مشت و سپس رها کنید.
به خاطرات خوبتان فکر کنید و سعی کنید ترس را با غرق شدن در خاطرات خوب از خود دور کنید.
بیشتر بخوانید :

استرس چیست؟ علل ایجاد استرس کدامند؟راه های درمان استرس کدامند؟

چند دعای قرآنی برای رفع استرس و نگرانی

تاثیر استرس و ناراحتی بر شیر مادر

درمان گیاهی استرس : 15 داروی گیاهی برای درمان استرس در طب سنتی

۳۸ خاصیت باور نکردنی شیرین بیان

4. تخم شربتی برای درمان گیاهی استرس
خوشبختانه تخم شربتی جزو دانه های در دسترسی است که در هر عطاری پیدا می شود. این دانه های ریز سلامت عمومی بدن را تضمین می کنند و داروهای موثر و طبیعی برای مقابله با استرس محسوب می شوند.

آیا خواص بی نظیر تخم شربتی را میدانید ؟

5. اسطوخودوس و درمان خانگی استرس
استرس یک گیاه ضد اضطراب است. این گیاه به راحتی می‌تواند اعصابتان را آرام و عضلاتتان را شل کند. می‌توانید روزانه دو تا سه فنجان دم کرده‌ی اسطوخودوس میل کنید. از این گیاه مفید برای رفع اختلالات خواب، سردرد و ناراحتی‌های عصبی نیز استفاده می‌شود.

اسطوخودوس چه گیاهی است؟ و خواص درمانی اسطوخودوس برای سلامت و ...

6. درمان سنتی استرس با رزماری
دانشمندان یونانی این گیاه را بر موی خود می‌گذاشتند و بر این باور بودند که در شفافیت ذهن به آنها کمک می‎کند. در واقع رزماری اثرات مفیدی بر ذهن و بدن دارد.

رزماری ضد اضطراب و آرام بخش عضلات است. با آرام شدن عضلات، گردش خون بهتر می‌شود و مغز و چشم بهتر کار می‌کند و در نتیجه قوای ذهنی بهبود و استرس کاهش می‌یابد.

خواص روغن رزماری : ۲۱ خاصیت اثبات شده روغن رزماری برای سلامت بدن

7. گیاه جینسنگ برای درمان گیاهی استرس
گیاه جینسنگ برای مقابله با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق‌العاده است. این گیاه به طور موثر با اضطراب مقابله کرده و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

می‌توانید از کپسول‌های ۲۵ تا ۵۰ میلی‌گرمی عصاره‌ی خشک جینسینگ استفاده کنید. دکتر داروساز می‌تواند در مورد میزان مصرف آن توضیحاتی به شما بدهد. توجه داشته باشید که دوره‌ی درمانی با این گیاه نباید بیش از ۳ ماه طول بکشد.

فواید مصرف جینسینگ

مشاهده
استرس یکی از بیماری‌های جدی زمانه‌ی ماست. خوشبختانه این روزها روش‌های متعددی برای غلبه بر استرس و فشارهای روحی وجود دارد مانند یوگا، ریلکسیشن، ماساژ و غیره.

به نوشته ماهنامه پیام سلامتی ، علاوه بر این‌ها یک روش کاملا طبیعی دیگری نیز وجود دارد که به کنترل احساسات منفی و اضطراب کمک می‌کند.

بله استفاده از گیاهان. حتما شما هم شهرت گل گاوزبان را در کاهش استرس شنیده‌اید. باید بدانید که علاوه بر گل گاوزبان گیاهان دیگری هم هستند که استرس و اضطراب را از شما دور می‌کنند.

درمان گیاهی استرس

درمان استرس با داروهای خانگی و گیاهی
1. زالزالک یک درمانگر گیاهی برای استرس
زالزالک خواص آرام بخشی دارد. کپسول‌های این گیاه تپش قلب، حالت‌های عصبی، زودرنجی یا احساسات افراطی را کاهش داده و ضربان قلب را تنظیم می‌کند. تمام این‌ها هم باعث می‌شود که آرامشتان را بازیابید و اضطرابتان کمتر شود. در این صورت خواب راحتی هم تجربه می‌کنید.

چگونه درخت زالزالک بکاریم؟

2. گل‌گاوزبان درمان قطعی استرس
گل‌گاو زبان طبع گرم وخشک دارد، این گیاه مقوی روح و اعضای رئیسه بدن (قلب، کبد و مغز) است، گل‌گاو زبان حواس پنج‌گانه انسان را تقویت می‌کند. این گیاه یبوست را رفع، کیسه صفرا را باز و اخلاط سوخته سوداوی را از معده خارج می‌کند.

گل‌ گاو زبان برای بهبود وسواس فکری، تنگی نفس و درد گلو مفید است؛ این گیاه همچنین رنگ چهره را باز می‌کند؛ افرادی که دچار بی‌خوابی و خواب‌های آشفته هستند باید دَم‌کرده گل‌ گاو زبان را میل کنند.

گل‌گاو زبان باعث افزایش فشار خون می‌شود به همین علت بهتر است افراد آن را همراه با سنبل‌الطیب یا چای ترش مصرف کنند. گل‌گاو زبان نباید جوشانده شود.

خواص گل گاوزبان چیست؟ چه موقعی بایدگل گاوزبان مصرف شود؟

3. درمان گیاهی استرس با ریشه‌ی شیرین بیان
شیرین بیان حاوی «کورتیزونِ» گیاهی است، که در شرایط استرس و اضطراب به بدن کمک می‌کند و سطح قند خون را تنظیم می‌کند و انرژی لازم برای رویارویی با شرایط بحرانی را افزایش می‌دهد

 

13. بابونه گاوی برای درمان استرس و بی خوابی
بابونه هم یکی از آن گیاهان همه‌کاره هست. علاوه بر اثر مفیدی که روی پوست می‌گذارد آرامبخش، ضداسپاسم، ضد التهاب، ضدعفونی‌کننده، بادشکن و برطرف‌کننده‌ی جراحات می‌باشد.

اگر دچار حالت‌های عصبی شده‌اید، مضطرب، نگران، آشفته، بی‌خواب هستید و سردردهای عصبی و میگرنی گرفته‌اید بابونه را دریابید. این گیاه به جذب مواد معدنی کمک زیادی می‌کند. توصیه می‌کنیم از عطار یا دکتر داروساز نحوه‌ی مصرف این گیاه را بر حسب نوع نیازتان جویا شوید.

بابونه گاوی : ۱۲ خاصیت بی نظیر بابونه گاوی چیست ؟

14. بادام و درمان گیاهی استرس
بادام جزو خشکبارهای خوشمزه است که سرشار از منیزیم است که ماده معدنی لازم و ضروری برای کنترل استرس محسوب می شود. بادام همچنین حاوی میزان قابل توجهی فیبر است. حتماً می دانید که فیبرها برای تنظیمی میزان قند خون بسیار موثر هستند

خواص و عوارض کره بادام زمینی برای کودکان

15. درمان گیاهی استرس با گیاه رازک
رازک قدمتی هزاران ساله دارد. رازک آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است. ۱۵ گرم گیاه رازک را در یک لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت حدود ۱۰ دقیقه بجوشد. سپس بگذارید محلول به دست آمده خنک تر شود و سپس آن را صاف کنید.

می‌توانید روزانه ۲ تا ۳ فنجان از این دم کرده میل کنید. مصرف این جوشانده برای درمان دل شوره، نگرانی و استرس بسیار مفید است.

گیاه رازک و معجزه این گیاه

درمان گیاهی استرس

نکات مورد توجه :

8. بادرنجبویه درمانگر قطعی گیاهی استرس
بادرنجبویه خواص آنتی اکسیدانی دارد و دم کرده‌ی آن نیز آرامش‌بخش است و با اضطراب مقابله می‌کند. به عقیده‌ی محققان این گیاه اختلالات عصبی مانند خوابی، نگرانی و آشفتگی را برطرف می‌کند. از روغن این گیاه نیز برای رفع تنش‌های عصبی استفاده می‌شود.

۱۳ خاصیت شگفت انگیز بادرنجبویه

9. چای بابونه برای درمان گیاهی استرس
بابونه گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. ماهیت آرام بخش و تسکین دهنده آن به عنوان یک مسکن بر روی سیستم عصبی مرکزی عمل می کند. بابونه به شل شدن عضلات، رفع اضطراب و خواب بهتر کمک می کند.

برای مبارزه و درمان استرس شما می توانید روزانه 4 فنجان از دمنوش بابونه بنوشید. برای تهیه این دمنوش، 2 قاشق چای خوری بابونه خشک را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه دم بکشد. سپس مقداری عسل به عنوان طعم دهنده به آن اضافه کنید و آن را بنوشید.

خواص چای بابونه: ۲۸ خاصیت شگفت انگیز چای بابونه

10. مریم گلی و درمان استرس
نام این گیاه در زبان لاتینی به معنی «نجات‌‌بخش» است. این گیاه مثالی مشهود از برتری گیاهان بر داروهای شیمیایی ساخت انسان است، چرا که تحقیقات اثرات بیشتر و بیشتری از این گیاه را آشکار می‌سازند.

این گیاه اثرات چشمگیری در افزایش حافظه و شفافیت ذهن دارد، علاوه بر این حاوی آنتی‌اکسیدانی قوی است.

خواص شگفت انگیز مریم گلی

11. درمان گیاهی استرس با سنبل الطیب
سنبل الطیب یک درمانگر همه کاره است. دم کرده یا کپسول‌های آن آرامبخش اعصاب است، حالت‌های عصبی را کاهش داده و کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد. در واقع این گیاه خواب راحتی برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه بعد از مصرف آن دچار خواب‌آلودگی شده باشید.

سنبل الطیب و ۱۱ خاصیت شگفت انگیز آن

12. بوزیدان یا جیسینگ هندی
جیسینگ هندی گیاهی بسیار موثر برای کاهش استرس می باشد. مطالعات مجله ای پزشکی-روان شناسی در هند نشان داده که ریشه جیسینگ هندی با کاهش میزان هورمون کورتیزول (موثر در استرس) در بزرگسالان منجر به کاهش قابل توجه استرس می گردد. همچنین جیسینگ هندی آستانه تحمل انسان را در مقابل استرس افزایش می دهد و به نوبه خود باعث بهبود کیفیت زندگی می شود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
21 خاصیت اثبات شده روغن رزماری برای سلامت بدن
یک شنبه 14 دی 1399 ساعت 18:38 | بازدید : 339 | نوشته ‌شده به دست naroon | ( نظرات )

با مطالعات و تحقیقات علمی روز به روز با توانایی ها و فواید رزماری بیشتر آشنا می شویم، برخی از این مطالعات از اثرات شگفت انگیز ضد سرطان رزماری برای بسیاری از سرطان ها خبر می دهند. ما در این مطلب با نگاهی دقیق تر فواید این گیاه سومند را بررسی می کنیم، با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید.

بهبود عملکرد گلبول های قرمز: ۳ قطره روغن رزماری را با یک چهارم قاشق چای خوری روغن نارگیل مخلوط کرده و دوبار در روز بر روی قسمت کیسه صفرا بمالید.
کمک به نوروپاتی و نورالژی: ۲ قطره روغن رزماری، ۲ قطره روغن نارگیل و نصف قاشق چای خوری روغن حامل را مخلوط کرده و در ناحیه نوروپاتی قرار دهید.
موارد احتیاطی روغن رزماری
روغن رزماری را با روغن حامل رقیق کنید تا از حساسیت پوستی جلوگیری شود.
هنگام استفاده از روغن رزماری به صورت موضعی، مراقب اطراف چشم ها، غشاهای مخاطی و هر منطقه حساس پوست حساس باشید.
روغن ها را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگه دارید.
اسانس رزماری نباید به صورت موضعی یا در اطراف کودکان زیر سن ۶ ساله قرار داده شود.
مصرف روغن رزماری به طور داخلی ممکن است با داروهای ضد انعقاد (رقیق کننده خون)، ACE، diuretics و لیتیوم نتیجه معکوس داشته باشد.
قبل از مصرف روغن رزماری، با پزشک خود صحبت کنید، به خصوص اگر باردار هستید، داروی خاصی مصرف می کنید و یا شرایط پزشکی خاصی دارید.
خواص روغن رزماری : 21 خاصیت اثبات شده روغن رزماری برای سلامت بدن
تحقیقات نشان داده ‌است که روغن رزماری بسیار موثر است، این مساله هنگامی که با بسیاری از نگرانی ‌های عمده سلامتی که امروزه با آن روبرو هستیم، مهم جلوه می‌ شود. در قسمت زیر برخی از فواید روغن رزماری را آورده ایم :

1. جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو
آلوپسی آندروژنتیک (Androgenetic alopecia) که معمولا به عنوان طاسی با الگوی مردانه یا طاسی با الگوی زنانه شناخته می شود، نوعی ریزش مو است که به نظر می رسد به مسائل ژنتیکی و هورمون جنسی مربوط شود.

 

اثر Hepatoprotective نیز به معنای توانایی رزماری برای جلوگیری از آسیب به کبد است. تحقیقات حیوانی نشان می ‌دهد که برگ رزماری (و زیتون) عصاره های محافظتی کبد را برای موضوعات حیوانی با سیروز جگر القا شده به طور شیمیایی فراهم می ‌کند.

به طور خاص، عصاره رزماری قادر به مهار کردن تغییرات ناخواسته ناشی از سیروز در کبد و بافت کبد است.

4. کورتیزول را کاهش می دهد
یک مطالعه انجام شده در دانشکده دندانپزشکی ژاپن، نشان داد که چگونه آروماتراپی اسطوخودوس و رزماری بر روی سطح کورتیزول بزاق (هورمون استرس) بر روی ۲۲ تن از داوطلبان سالم تاثیر گذاشت.

با توجه به این که هر دو این روغن های ضروری باعث افزایش فعالیت فیزیکی رادیکال های آزاد می شوند، آن ها همچنین متوجه شدند که هر دو میزان کورتیزول را کاهش می ‌دهد، که کاهش این هورمون از بدن در برابر بیماری مزمن ناشی از استرس اکسیداتیو محافظت می‌ کند.

5. مبارزه با سرطان
علاوه بر آنتی ‌اکسیدان غنی، رزماری به خاطر خواص ضد سرطانی و ضد التهابی اش شناخته شده و مشهور است. یکی از اجزای اصلی فعال رزماری، کارنوزول است.

براساس یک مقاله که اخیرا در مجله Cancer Letters منتشر شده ‌است، کارنوزول برای خاصیت ضد سرطان پروستات، سینه، پوست، سرطان خون و سرطان روده با نتایج امید بخش ارزیابی شده ‌است.

علاوه بر این، به نظر می رسد کارنوزول نسبت به سلول های سرطانی در مقابل با سلول های غیر تومور ژنیکس دارای یک سمیت انتخابی است و در هنگام تزریق به حیوانات به خوبی تحمل می شود.

به عبارت دیگر، کارنوزول مانند یک تک‌ تیرانداز ارتش عمل می ‌کند که تنها دشمن خود هدف قرار می دهد و به سلول ‌های همسایه آسیب نمی‌ رساند، بر خلاف روش بمب اتمی که همه چیز را در طول مسیر خود از بین می برد.

6. ضد شوره بودن از خواص روغن رز ماری
به علت خاصیت ضد قارچی روغن رزماری ، این روغن توانایی از بین بردن شوره های سر را به طور موثر و با عملکردی ملایم دارد. با اضافه کردن چند قطره روغن به شامپو خود از این خاصیت بهره مند شوید.

7. از خواص روغن رزماری تحریک کننده رشد مو
مصرف روغن رزماری برای رشد مو در مناطق خاورمیانه بسیار متداول است.

در یک تحقیق مشخص شد کسانی که پوست سر خود را با روغن رزماری ماساژ میدهند ، در برابر افراد دیگر ، موهای پرپشت تر و بلند تری دارند.

8. دهانشویه رزماری
دهانشوی هایی که حاوی الکل هستند ، میزان تعادل خشکی دهان را به هم میزنند .

دهانشویی که حاوی روغن گیاه رزماری است ، باکتری و قارچ های دهان را از بین میبرد و از عفونت های لثه جلوگیری میکند. بهترین روش بدست آوردن دهانشویه رزماری ، ریختن چند قطره از این روغن در لیوانی حاوی آب مقطر و سپس شستشوی دهان با این آب است.
یک محصول جانبی تستوسترون که به نام دی هیدروتستوسترون (DHT) شناخته شده است، به فولیکول های مو حمله می کند و باعث ریزش موی دائمی می شود. این مساله هم برای مردان و هم زنان مشکل ساز است اما به علت اینکه مردان تستوسترون بیشتری نسبت به زنان تولید می کنند، در مردان شایع تر است.

یک مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۵، روغن رزماری را با مینوکسیدیل (دارویی پرطرفدار برای رشد مو) مقایسه کرد. افراد به دو گروه تقسیم شدند، این افراد که به دلیل DHT دچار ریزش مو شده بودند، به مدت ۶ ماه، روغن رزماری و مینوکسیدیل را دریافت کردند.

۳ ماه اول بدون هیچ تغییری سپری شد اما پس از گذشت ۶ ماه، در موهای افراد هر دو گروه رشد قابل توجهی دیده شد. گروهی که از روغن رزماری استفاده کرده بودند، نسبت به گروه منوکسیدیل شاهد رشد موی بیشتری بودند.

2. بهبود حافظه
یک نقل قول مهم در “هملت” شکسپیر وجود دارد که به یکی از مزایای قابل توجه رزماری اشاره می کند : «اینجا رزماری هست، آن‌ها برای یادآوری هستند: دعا کن، عشق بورز و به یاد آور.»

هزاران سال است که دانشمندان یونانی برای بهبود حافظه و تقویت توانایی ذهنی از رزماری یاد می کنند.

مجله علوم اعصاب بین المللی در سال ۲۰۱۷ یک مطالعه برجسته در مورد این پدیده منتشر کرد.

پس از ارزیابی عملکرد شناختی ۱۴۴ نفر از شرکت کنندگان تحت تاثیر روغن اسطوخودوس و روغن رزماری، پژوهشگران نیوکاسل در دانشگاه نورثومبریا دریافتند که:

رزماری باعث افزایش قابل‌ توجه عملکرد برای کیفیت کلی حافظه و عوامل حافظه ثانویه شد.

رزماری به مردم کمک کرد تا هوشیارتر باشند.

مطالعات نشان داده اند که روغن ضروری رزماری می تواند به درمان و جلوگیری از بیماری آلزایمر نیز کمک کند. بررسی های منتشر شده در Psychogeriatrics، اثرات آروماتراپی در ۲۸ سالمند مبتلا به زوال عقل (که ۱۷ نفر آنها مبتلا به آلزایمر بودند) را مورد آزمایش قرار دارند.

3. تقویت کبد از خواص روغن رزماری
روغن رزماری به طور سنتی برای کمک به ناراحتی های دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این به عنوان پاک کننده و تقویت کننده کبد نیز شناخته شده است.

روغن رزماری دارای اثرات choleretic و hepatoprotective است. ابتدا اثر choleretic را مورد بررسی قرار می دهیم، این اثر از خاصیت صفرا آور رزماری خبر می دهد، یعنی رزماری ماده ای است که مقدار صفرای ترشح شده توسط کبد را افزایش می دهد.

9. کم کردن استرس از خواص روغن رز ماری
اگر شما از دسته افرادی هستید که دچار استرس فراوان هستند ، پس با دقت این بخش از دلگرم را مطالعه کنید. مطالعات علمی نشان داده است که بوی رزماری باعث کاهش هورمون استرس یا همان کوتیزول میشود. رزماری با بوی خاص خود باعث آرامش شخص میشود.

10. تسکین اضطراب از خواص روغن رزماری
برای بدست آوردن آرامش و دوری از هیجانات روزمره ی زندگی ، توصیه ما به شما استفاده روزانه از روغن رزماری و روغن اسطوخودوس است. ترکیب این دو روغن و استشمام بوی این دو ، آرامش بی نظیری را برای فرد فراهم میکند.

11. از خواص روغن رزماری وضوح ذهنی
در صورتی که شما گیج ، ناراحت و ناامید هستید نگران نباشید. با استشمام بوی اسانس رزماری شما به وضوح شاهد افزایش دقت و کاهش استرس و نگرانی میشوید.

12. خوشبو کننده طبیعی هوا از خواص روغن رزماری
خرید خوشبو کننده های مصنوعی علاوه بر هدر دادن پول باعث ایجاد محیطی سرطان زا نیز میشود.

با اضافه کردن چند قطره روغن رزماری به آب و اسپری کردن ترکیب در سرتاسر خانه ، محیط اطراف خود را خوشبو و معطر سازید.


18. افزایش دهنده ایمنی
اسانس رزماری همانطور که در بالا ذکر شد خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد.

با مالیدن این روغن به گره های لنفاوی ، ایمنی بدن تا حد زیادی افزایش می یابد. سیستم لنفاوی وظیفه ایمنی بدن را به عهده دارد در نتیجه با تحریک این بخش از بدن ، سلامتی و ایمنی را برای خود به ارمغان آورده اید.

19. کاهش درد مفاصل و عضلات بدن
محققان آلمانی تایید کرده اند که برای کاهش درد های عضلانی و آرتریت مقداری از روغن رزماری را بر روی مفاصل و عضلات بمالید تا درد تسکین یابد.

20. از خواص روغن رزماری درمان سوء هاضمه
خواص روغن رزماری برای درمان سوء هاضمه فوق العاده است. اگر شما دچار گرفتگی معده ، یبوست و نفخ هستید ، حتما روغن رزماری را امتحان کنید.

21. درمان سرفه و علائم سرما خوردگی با روغن رز ماری
برای از بین بردن علائم سرماخوردگی همچون مشکلات تنفسی و سرفه های شدید ، کافیست مقداری از روغن رزماری را بر روی گردن و سیه خود هر چند ساعت مالش دهید. اسانس رزماری خاصیت ضد عفونی دارد و عفونت تنفسی را از بین میبرد.

خواص روغن رزماری

بهترین استفاده از روغن رزماری
همانطور که می ‌توانید در تحقیقات هم مشاهده کنید، روغن رزماری می ‌تواند در انواع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. وقتی که حرف از مصرف روغن رزماری در رژیم غذایی طبیعی شما پیش می آید، ما دستور العمل ‌های زیر را برای تان توصیه می کنیم:

13. خلاص شدن از شر سلولیت
از خواص رزماری ، افزایش گردش خون است. افزایش گردش خون از انباشت سموم در بدن جلوگیری میکند. با استفاده از فرمول زیر برای همیشه از شر سلولیت رها شوید.

2 قطره روغن رزماری را با 2 قطره روغن رازیانه مخلوط کرده و این ترکیب را درون 2 قاشق چایخوری روغن پایه مانند روغن زیتون ، روغن جوجوبا یا روغن بادام اضافه کنید.

ترکیب نهایی را بر روی نواحی مشکل دار بمالید تا سلولیت شما درمان شود.

14. از بین برنده نشانه های کشش پوستی
روغن رزماری بهترین اسانس برای از بین بردن علائم کشش پوستی می باشد. برای گرفتن تاثیر بهتر رزماری را با روغن نارگیل مخلوط کنید و تا زمان از بین رفتن رد های کشش ، ترکیب را بر روی پوست بمالید.

15. از بین برنده آکنه از خواص روغن رز ماری
اگر صورت شما دارای جوش و آکنه است . باید مواد ضد باکتریایی بر روی پوست خود بمالید.

بهترین روش برای از بین بردن جوش و آکنه به صورت طبیعی مخلوط کردن روغن رزماری و روغن کرچک و مالیدن این ترکیب بر روی محدوده ی دارای جوش و آکنه می باشد.

16. افزایش گردش خون از خواص روغن رزماری
استفاده از روغن رزماری از راه های آسان برای افزایش گردش خون بدن است.

اگر دچار گرفتگی های عضلانی و درد های ماهیچه ای هستید ، مقداری روغن رزماری اصل بر روی ناحیه ای که دچار گرفتگی عضلانی شده است بمالید تا درد تسکین یابد.

17. درمان سر درد از خواص روغن رز ماری
روغن رزماری تسکین دهنده درد و افزایش دهنده گردش خون است. اگر شما دچار سردرد یا میگرن هستید ، کافیست مقداری از این روغن شگفت انگیز را به نقاطی که درد دارند بمالید تا درد شما تسکین یابد.


برای بهبود حافظه: ۳ قطره روغن رزماری را با یک قاشق چای خوری روغن نارگیل مخلوط کنید و به مدت ۱ ساعت در روز در فضا پخش کنید یا به گردنتان بمالید.
برای مطالعه بهتر: آیا شما یا فرزندتان سعی دارید اطلاعاتی را برای آینده به خاطر بسپارید؟ روغن رزماری را در حین مطالعه برای تقویت عملکرد شناختی و حافظه در فضا منتشر کنید.
تقویت رشد موهای سر: سعی کنید موهای تان را با روغن رزماری یا اسطوخدوس درمان کنید. همچنین می توانید از دستور العمل شامپو نعناع رزماری خانگی خود که یکی دیگر از روش های عالی برای ترکیب رزماری در روال معمول پوست و افزایش مو است، برای این منظور استفاده کنید.
تقویت سلامت پروستات: دو قطره روغن رزماری را با نصف قاشق چای خوری روغن حامل مخلوط کنید و به قسمت زیر بیضه ها بمالید.
کاهش درد: دو قطره روغن رزماری، ۲ قطره روغن نعناع و ۱ قاشق چای خوری روغن نارگیل را مخلوط کنید و برای افزایش گردش خون و کاهش التهاب بر روی ماهیچه ‌ها و مفاصل دردناک بمالید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0